Promocja na cztery poru roku. Jak dopasować promocje do sezonu i jak ułożyć kalendarz wydarzeń promujących miasto i gminę?

Data szkolenia
2020-03-27
Miejsce szkolenia
FRDL Centrum Szkoleniowe w Łodzi, ul. Jaracza 74
Cena szkolenia
Cena szkolenia do 17.03 wynosi 409 PLN
Po 17.03 cena szkolenia wynosi 459 PLN
Pełny opis
ikonka pdf - dokładny opis szkolenia i karta zgłoszenia OPIS SZKOLENIA / KARTA ZGŁOSZENIA
Formularz
Formularz zgłoszeniowy
O szkoleniu

Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy na temat promocji miejsca (miasta, gminy) w różnych obszarach jego aktywności. Promocja zostanie tu zaprezentowana w kontekście roku kalendarzowego i różnych okoliczności, świąt i wydarzeń, które mogą stanowić podstawę do tworzenia projektów promocyjnych. Szkolenie ma także na celu inspirowanie uczestników do poszukiwania nowych, atrakcyjnych dla odbiorców kanałów komunikacji oraz do kreatywnego wykorzystania standardowych mediów i narzędzi promocyjnych.

Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy szkolenia otrzymają specjalistyczną wiedzę na temat przygotowania i organizacji projektów związanych z promocją miasta i gminy w ujęciu zmieniających się okoliczności i okazji wynikających z roku kalendarzowego. Będą mogli przyjrzeć się projektom promocyjnych wykorzystującym zmieniające się pory roku i dopasowanym do sezonu. Otrzymają szereg praktycznych wskazówek i przykładów odnośnie aktualnych trendów i nowoczesnych instrumentów komunikacji marketingowej w promocji miast i gmin.

Adresaci szkolenia: 
Szkolenie adresowane jest do pracowników urzędów miast i gmin, głównie do jednostek odpowiedzialnych za promocję, relacje zewnętrzne oraz komunikację z mieszkańcami, a także do organizacji i stowarzyszeń zajmujących się turystyką, sportem, kulturą oraz organizacją imprez i wydarzeń promocyjnych.

Prowadzący szkolenie: 
Absolwentka Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła kurs Professional Diploma in Marketing i uzyskała międzynarodowy dyplom potwierdzający kwalifikacje i kompetencje marketingowe The Chartered Institute of Marketing in London. Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach. Zaangażowana w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Autorka wielu kampanii promocyjnych z tego obszaru, realizowanych na terenie Polski oraz za granicą, m.in. dla Województwa Śląskiego, Województwa Dolnośląskiego oraz dla miast: Katowice, Białystok, Chorzów, Pszczyna, Polkowice. Współautorka strategii komunikacji marketingowej dla Katowic i Pszczyny oraz koordynatorka projektów badawczych związanych z wizerunkiem miejsc. Współautorka książki „Szukając klienta, czyli jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpaść w pułapkę sprzedawania wszystkim”, która ukazała się na rynku w 2019 roku. Regularnie prowadzi szkolenia na temat marketingu miejsc oraz zajęcia dydaktyczne z zakresu promocji, badań marketingowych, planowania mediów oraz społecznej odpowiedzialności biznesu na Uniwersytecie Śląskim i w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (Wydział Zamiejscowy w Chorzowie).

Program szkolenia:
1.    Wiosna, cieplejszy wieje wiatr… a pomysły promocyjne rozkwitają
•    Różnorodność adresatów działań promocyjnych i jej wpływ na sposób komunikacji: mieszkańcy, turyści, studenci, inwestorzy, władze
•    Cudzie chwalicie, swego nie znacie. Promocja wewnętrzna i zewnętrzna
•    Marka miasta. Logo, hasło, kolorystyka
2.    W dzień gorącego lata… promocja dojrzewa
•    Jak wpisać promocję miasta i gminy w aktualną modę i trendy społeczne?
•    Znane narzędzia, nowe możliwości. Jak kreatywnie wykorzystać standardowe media i nośniki reklamowe do niestandardowej promocji miasta
•    Promocja pod gruszą. Wakacyjne wydarzenia promocyjne. Przykłady i inspiracje
3.    Mimozami jesień się zaczyna… a do miast wkrada się smog
•    Ekologia w służbie działań promocyjnych
•    Polska złota jesień kontra smog
•    Kampanie ze smogiem w tle
•    Opowieść o tym, jak zielony tramwaj objechał świat
4.    Winter is coming… ale w promocji wciąż jest gorąco
•    Zima latem, latem zima, czyli w promocji wszystko jest możliwe. Przykłady przedsięwzięć promocyjnych o tematyce zimowej
•    Świąteczny jarmark promocyjnych pomysłów
•    Zima w plenerze i pod dachem
5.    Część warsztatowa. Praktyczne wskazówki na potrzeby strategicznego planowania sezonowych i okolicznościowych działań komunikacyjnych miasta, gminy i regionu

Chcesz być na bieżąco z ofertą szkoleniową?

Zapisz się na newsletter