Promowanie turystyki w social mediach (ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka i Instagrama)

Data szkolenia
2018-12-10
Miejsce szkolenia
FRDL Centrum Szkoleniowe w Łodzi, ul. Rewolucji 1905 roku nr 9, II PIĘTRO (DOMOFON NR 36)
Cena szkolenia
Cena szkolenia do 28.11 wynosi 359 PLN
Po 28.11 cena szkolenia wynosi 399 PLN
Pełny opis
ikonka pdf - dokładny opis szkolenia i karta zgłoszenia OPIS SZKOLENIA / KARTA ZGŁOSZENIA
Formularz
Formularz zgłoszeniowy
O szkoleniu

Cele i korzyści ze szkolenia / Uczestnicy dowiedzą się między innymi:
-    Jak umiejętnie promować turystykę na Facebooku, Instagramie?
-    Jak umiejętnie wykorzystywać proste aplikacje do tworzenia atrakcyjnych grafik?
-    Jakie są zastosowania płatnych reklam na Facebooku i Instagramie?
-    Jak tworzyć interesujące treści do mediów społecznościowych?
-    Jak umiejętnie budować społeczności wokół danej atrakcji turystycznej?
-    Jak tworzyć ciekawe konkursy?

Adresaci szkolenia:
Pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych, Przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych oraz przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Prowadzący szkolenie: 
Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. Zarządza grupą dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

Program szkolenia:
CZĘŚĆ PIERWSZA: OD 9.30-12.00 (2,5h)
1.    Potencjał rozwojowy, grupy wiekowe odbiorców Facebooka i Instagrama oraz Messengera w Polsce.
2.    Znaczenie zdjęcia w tle, przycisku Call to Action na Facebooku oraz bio na Instagramie.
3.    Atrakcyjne formaty na FB i Instagramie (video, live, insta stories, ale i karuzela, pokaz slajdów czy notatka na FB).
4.    Jak wykonać podstawowe grafiki przy pomocy prostego programu Canva?
5.    Proste aplikacje, które uatrakcyjnią kontent graficzny (m.in. Boomerang, Layout, Lumyer i inne).
6.    Potencjał grup i wydarzeń na Facebooku.
7.    Jak stworzyć plan promocji na wybranych platformach?
8.    Czym jest recycling treści i jak go wykorzystać?
CZĘŚĆ DRUGA - OD 13.00-15.30 (2,5h)
1.    Jak robić live FB z urządzeń stacjonarnych i mobilnych oraz Live z gościem. Wspomnę też o Insta Stories na Instagramie?
2.    Przykładowe konta na FB i Instagramie związane z promocją turystyki.
3.    Jak zrobić ciekawy konkurs na FB i Insta zgodnie z zasadami FB?
4.    Jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami FB na Facebooku i na Instagramie oraz w Messengerze?
5.    Jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB na Facebooku i Instagramie?
6.    Jak można wykorzystać bota w Messengerze firmowym (podstawy)?
7.    Wykorzystania You Tube oraz Twittera w promocji turystyki.
8.    Jakich narzędzi używać do usprawnienia działań online?
 

Chcesz być na bieżąco z ofertą szkoleniową?

Zapisz się na newsletter